Newsletter 2022: Γιατί παραμένει κορυφαίο εργαλείο Digital Marketing

Newsletter 2022: Γιατί παραμένει κορυφαίο εργαλείο Digital Marketing

To newsletter παραμένει ένα από τα καλύτερα εργαλεία του Digital Marketing.

Τα ποσοστά προβολών ενός newsletter για το 2022, κατά μέσο όρο, σε όλα τα industries αγγίζουν το 21%! Έρχεται δεύτερο μόνο από το sms, ενώ το ποσοστό "ανοίγματος" στα smartphone είναι ακόμα υψηλότερο.

Στον κλάδο του ecommerce το μέσο ποσοστό ανοίγματος είναι 15.68%. Τα emails που στέλνονται και έχουν θέμα κάποιο hobby έχουν ακόμα μεγαλύτερο ποσοστό ανοίγματος στο 27.74%. Μια ενδιαφέρουσα ίσως και αναμενόμενη πληροφορία, τα υψηλότερα ποσοστά εντοπίζονται στα στα email που σχετίζονται με την κυβέρνηση, με ποσοστό "ανοίγματος" 28,77%.

Εάν τα ποσοστά "ανοίγματος" του newsletter σου είναι χαμηλά, ίσως:

→ Το θέμα δεν είναι αρκετά σχετικό με το brand ή δεν παρουσιάζει ενδιαφέρον

→ Το κοινό αποτελείται από μια μεγάλη ποικιλία συνδρομητών με διαφορετικά ενδιαφέροντα

→ Μπορεί να στέλνεις πάρα πολλές φορές ή πολύ λίγες καμπάνιες

Ξεκίνησε την email marketing στρατηγική σου με την ομάδα της Mindseed.

Πηγή: mailchimp

Δεν θες να χάνεις ούτε ένα νέο μας;
Γράψου στο Newsletter μας!

Επιλογές Cookies

Στο site μας χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία σας & να σας προσφέρουμε εξατομικευμένες υπηρεσίες. Μπορείς να αλλάξεις τις ρυθμίσεις των cookies σου ανά πάσα στιγμή. Πολιτική Cookies