Τι πρέπει να ξέρεις για την προώθηση επιχείρησης μέσω social media

Τι πρέπει να ξέρεις για την προώθηση επιχείρησης μέσω social media

Επιθυμείς να διαφημίσεις την επιχείρησή σου και τις υπηρεσίες της στο internet για να αυξήσεις τα έσοδά της; Δώσε βάση στο social media marketing.

Διαχείριση social media

Για τη στοχευμένη διαφήμιση και προώθηση της επιχείρησης σου, το λόγο έχουν οι social media experts, οι οποίοι είναι οι πλέον κατάλληλοι για τη διαχείριση λογαριασμών social media για την ορθή υλοποίηση της στρατηγικής, που έχει καταρτιστεί.

Το social media marketing έχει τη δική του στρατηγική με κάποια βήματα, τα οποία εάν ακολουθηθούν σωστά, θα επιφέρουν κερδοφόρα αποτελέσματα στην εταιρεία. Οι αναρτήσεις περιεχομένου, τα βίντεο, οι φωτογραφίες δεν πρέπει να λείπουν, για να μεγιστοποιηθεί η αναγνωρισιμότητα του brand και η ενίσχυση του πελατολογίου της εταιρείας.

Τα 7 σημεία προσοχής που θα σε κάνουν να ξεχωρίσεις

Τα 7 σημεία προσοχής που θα σε κάνουν να ξεχωρίσεις:

1. Πρέπει να έχεις ξεκαθαρίσει τους στόχους που θες να πετύχεις με τη διαφήμιση στα social media. Εάν για παράδειγμα έχεις επιχείρηση που πουλάει ρούχα online, μπορείς να αυξήσεις άμεσα τις πωλήσεις σου, ενώ αν διαφημίζεις τις υπηρεσίες που παρέχεις, μέσω του social media marketing θα αυξήσεις την αναγνωρισιμότητα του brand σου, την αλληλεπίδραση με το κοινό και θα δημιουργήσεις ένα νέο κανάλι για την υποστήριξη των πελατών σου. Το να είσαι online όταν οι υποψήφιοι πελάτες σου είναι online είναι ένα must της digital εποχής που διανύουμε.

2. Πρέπει να έχεις ορίσει σε ποιους απευθύνεσαι ή αλλιώς το target group, ώστε να γίνει η διαφήμιση πιο στοχευμένη με την πλέον κατάλληλη στρατηγική.

3. Πρέπει να έχεις εντοπίσει το καταλληλότερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης στο οποίο θες να έχεις παρουσία, αλλά και να διαφημίζεις την εταιρεία σου. Εάν για παράδειγμα απευθύνεσαι σε ένα ευρύ κοινό, καλό θα ήταν να δημιουργήσεις μία σελίδα στο Facebook, καθώς αυτή την πλατφόρμα τη χρησιμοποιούν 7.14 εκατομμύρια χρήστες στην Ελλάδα (πηγή: Statista.com - Ιούλιος 2021). Εάν η επιχείρησή σου βασίζεται περισσότερο στην οπτική επικοινωνία, το instagram θα σε βοηθήσει περισσότερο να φτάσεις στο στόχο σου. Το 2017, δημιουργήθηκε μία νέα πλατφόρμα το TikTok, την οποία χρησιμοποιεί μεγάλος αριθμός χρηστών, στην Ελλάδα φτάνει τα 2.35 εκατομμύρια, στην πλειοψηφία τους νέοι. Εάν η επιχείρησή σου έχει ως στόχο το νεότερο κοινό, το marketing μέσω TikTok μπορεί να θεωρηθεί από τις ιδανικές στρατηγικές για social media marketing.

social media marketing

4. Το ελκυστικό και στοχευμένο περιεχόμενο της διαφήμισης θα κερδίσει τον δυνητικό πελάτη.

5. Τρέξε διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ώστε να προωθήσεις τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρεις.

6. Κάνε συχνό έλεγχο των αποτελεσμάτων - analytics σε κάθε πλατφόρμα που χρησιμοποιείς, για να ελέγξεις πόσο κοντά έφτασες στο στόχο σου, ώστε να εφαρμόζεις τις απαραίτητες αλλαγές.

7. Μην ξεχνάς ότι βασικό μέλημα είναι να χτίσεις μία σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό σου.

Αν ψάχνεις μία εταιρεία διαχείρισης social media, επικοινώνησε μαζί μας για να εξετάσουμε τις προοπτικές και τη βέλτιστη προώθηση της δικής σου επιχείρησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Δεν θες να χάνεις ούτε ένα νέο μας;
Γράψου στο Newsletter μας!

Επιλογές Cookies

Στο site μας χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία σας & να σας προσφέρουμε εξατομικευμένες υπηρεσίες. Μπορείς να αλλάξεις τις ρυθμίσεις των cookies σου ανά πάσα στιγμή. Πολιτική Cookies